SUSHITO ROTTERDAM

Recentreview


4.5 stars out of 842 reviews

All reviews come from Thuisbezorgd.nl customers who've ordered from Sushito Rotterdam. Want to know more? Find out more.

26 Jun 2026 at 18:10 Ik bestel hier vaak, maar vind het jammer dat de hoeveelheden minder worden. Ik snap het dat de hoeveelheden minder zijn bij 1+1 deals, maar had deze keer 1 pokebowl besteld en 60 gram zalm is zowat de helft van eerder. De saus wordt wel (soms te)veel.
25 Jun 2026 at 20:47 De kwaliteit was minder goed dan normaal. De sushi rijst was te lang gekookt en er zaten geen crispy zeewier/tempura chips op wat er normaal wel op zat. Niet wat ik gewend ben van sushito
25 Jun 2026 at 19:47 1 large voor 1/2 gevuld (=€9,75).Geen mango bij 3 pokebowls (=€3.-) terwijl wel besteld.Geen soja/wasabi terwijl wel besteld.Opgebeld:kunt u de mango zelf komen halen? (),de schuld op een collega afschuiven enz enz…0,0 daadkracht van dame aan telefoon.
19 Jun 2026 at 9:02 I have ordered at Sushito many times, and normally the food is great. This was a hit and miss. “Creamy bomb”, no thank you. I ordered a large portion, and this was a small portion in a big container, which just wasn’t tasty at all.
17 Jun 2026 at 20:06 er zat te veel saus op beide bowls. Daardoor was het bijna niet te eten. Het drijfde zo wat in de saus. Nog niet eerder meegemaakt.
11 Jun 2026 at 19:20 Betaald voor extra avocado voor 2 gerechten eindstand niet gekregen en weinig smaak. Super jammer bestelde vroeger hier vaker maar dit zal de laatste keer zijn.
10 Jun 2026 at 20:50 Geen drankje toegevoegd ondanks wel betaald
9 Jun 2026 at 20:36 heel erg lekker en vers en snel geleverd wel miste ik soya saus maar kan gebeuren
8 Jun 2026 at 20:49 Chuj wam w dupe. Avocado roten, mayo from Dirk the cheapest one. Beans not salted, only taking from water. Order not completed. Connection is also fuck up. Piszę wam wiersz. Na górze róże na dole awokado spleśniałe chuj wam w dupe miso do mnie nie dotarło
21 May 2026 at 23:21 Erg lekker!! Geweldig dat je kunt kiezen voor alleen maar greens in een poke bowl, ik wil er niet altijd rijst in namelijk!! En erg vers!!
10 May 2026 at 16:24 good